Zwroty i reklamacje Pocwarszawa.pl
ZWROT TOWARU
- Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014r Dz.U.2014 poz 827 z ew. zmianami, Kupującemu przysługuje prawo zwrotu zakupionych w sklepie pocwarszawa.pl towarów.
- W terminie 14 dni kalendarzowych od momentu ich otrzymania Kupujący, bez podania przyczyny, może odstąpić od umowy wysyłając pisemne oświadczenie.
- Zwrot towaru powinien nastąpić niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty złożenia oświadczenia woli odstąpienia od zawartej umowy
- Zwracany towar należy odsyłać przesyłką kurierską lub pocztą, na adres:
POC STORE ROYAL WILANÓW ul. Franciszka Klimczaka 1, 02-797 Warszawa
- Koszty wysyłki zwracanego towaru ponosi zgodnie z prawem Kupujący
- Zwracany towar powinien być kompletny, nieuszkodzony. Zwracany towar nie może być przed zwrotem użytkowany. Kupujący może towar sprawdzić, przymierzyć, jakby to miało miejsce w sklepie stacjonarnym.
- Do zwracanego towaru należy dołączyć: wypełniony formularz odstąpienia wraz z dowodem zakupu lub jego ksero kopią.
- Formularz odstąpienia od umowy zamieszczony jest w zakładce regulamin, można go pobrać , wydrukować i wypełnić. Formularz powinien być dołączony do zwracanego towaru.
- Klient może również złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy zakupu drogą elektroniczną , wysyłając mail na adres zamowienia@pocwarszawa.pl
- Klient rezygnujący z zakupu towaru powinien w formularzu zwrotu podać nr rachunku bankowego na który ma być zwrócona kwota zapłacona za towar, w przeciwnym wypadku zwrot płatności nastąpi na rachunek z jakiego płatność została otrzymana. Zwroty towaru wysłane za pobraniem nie będą przez nas odbierane
- Sprzedający zwraca kupującemu kwotę zapłaconą za towar oraz koszty dostawy towaru do kupującego.
REKLAMACJA
- W przypadku składania reklamacji klient jest zobowiązany dostarczyć produkt na własny koszt.
Zamawiający powinien odesłać reklamowany produkt wraz z wypełnionym Formularzem reklamacyjnym oraz dowodem zakupu (lub jego ksero kopi) na adres:
POC STORE ROYAL WILANÓW ul. Franciszka Klimczaka 1, 02-797 Warszawa
- Formularz reklamacyjny, należy wydrukować, wypełnić i dołączyć do reklamowanego produktu. W formularzu należy podać szczegółową informację o powodzie złożenia reklamacji.
- Klient w momencie odbioru zamówionego produktu ma prawo sprawdzić zawartość przesyłki w obecności dostarczyciela. W razie stwierdzenia braków lub zniszczenia towaru, należy w obecności przewoźnika sporządzić protokół szkody, nie przyjmując towaru. Wszelkie reklamacje dotyczące uszkodzenia przesyłki w trakcie transportu będą rozpatrywane wyłącznie na podstawie sporządzonego protokołu szkody. Jedynie sporządzony na miejscu protokół szkody jest podstawą do reklamacji.
- Towar reklamowany powinien być czysty. W przeciwnym wypadku Sklep zastrzega sobie prawo do odmówienia przyjęcia reklamacji.
- Jeżeli naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów albo jeżeli Sklep nie zdoła uczynić zadość takiemu żądaniu w odpowiednim czasie, Klient ma prawo domagać się obniżenia ceny albo odstąpić od umowy i otrzymać zwrot zapłaconej ceny.
- Istnieje możliwość złożenia reklamacji produktu drogą elektroniczną wysyłając email na adres zamowienia@pocwarszawa.pl. Prosimy o umieszczenie w mailu opisu: stwierdzonej wady produktu, nazwy produktu, w miarę możliwości numeru zamówienia wraz z co najmniej 3 zdjęciami pokazującymi wadę produktu. Taka forma złożenia reklamacji pomoże nam szybciej rozpatrzyć reklamację.
- Przesyłki wysłane za pobraniem nie będą przez nas odbierane.
Załączniki:
1. Formularz odstąpienia od umowy - format pdf
2. Formularz odstąpienia od umowy - format edytowalny docx
- Zaznaczenie wyboru powoduje pełne odświeżenie strony.
- Naciśnij klawisz spacji, a następnie klawisze strzałek, aby dokonać wyboru.