Najczęściej zadawane pytania
Anulowanie zamówienia
Zamówienie można anulować po kontakcie z naszym sklepem w odpowiedzi na maila z otrzymanym potwierdzeniem zamówienia.
Jeśli zamówienie zostało opłacone nie dojdzie do anulowania zamówienia w przewidzianym czasie, proponujemy trzy szybkie i skuteczne rozwiązania:
Po wysyłce zamówienia możesz zrezygnować z przyjęcia paczki od kuriera.
Po odbiorze przesyłki możesz dokonać zwrotu w terminie 14 dni od daty dostawy.
Jeśli wybrałeś opcję dostawy do salonu stacjonarnego, a nie
zamierzasz odbierać zamówienia, to po 14 dniach nastąpi zwrot należności
za pomocą tego samego kanału płatności. Nie ma potrzeby przesyłania
rezygnacji lub kontaktu ze sklepem stacjonarnym.
Zamówienie może zostać anulowane przez jeden z czynników:
- * brak finalizacji płatności,
- * utrudnioną komunikację między systemem płatności a naszą bazą danych,
- * niedostępność produktu podczas kompletacji zamówienia.
Przepraszamy za występujące
niedogodności, jeżeli towar nie został wyprzedany proponujemy podjęcie
kolejnej próby dokonania zakupu.
W przypadku niedostępności towaru na naszej stronie, zachęcamy do skorzystania z jednej z dwóch opcji:
- *Powiadom o dostępności, która pozwala na zapisanie się na listę
oczekujących. W przypadku, gdy towar ponownie będzie dostępny na stronie
sklepu, klient zostanie powiadomiony o tym poprzez wiadomość e-mail.
Powiadomienie zostanie wysłane nawet jeśli jest to bardzo niewielka
ilość.
Z opcji powiadamiania korzysta wielu
klientów, dlatego może dojść do sytuacji, że produkt zostanie wykupiony
przez innego zainteresowanego.
Czy mogę modyfikować zamówienie?
You can contact us through our contact page! We will be happy to assist you.
- Zaznaczenie wyboru powoduje pełne odświeżenie strony.
- Naciśnij klawisz spacji, a następnie klawisze strzałek, aby dokonać wyboru.